:-)

Hey! :*
Nu så har jag städat Astas bur.

Jag har oxå vart med Hannes (lillebror) han är jätte duktig på att cykla nu.
Har lärt honom att bromsa och att sväng bättre, balansen har han...
Asså igår eller i förrgår kanske det var, ropade han liksom, "Kolla mamma jag kan cykla!"
Också cyklade han, alltså några meter sen trillade han, JÄTTEDUKTIGT!<33 :D

Sedan nästa dag, tränade vi med honom och nu KAN han cykla, såå duktigt!
Så idag tränade vi på grejer som kan vara bra, t.ex att bromsa med pidalerna (stavning??) och inte med foten i marken.
Och liksom whhiippss så kan han, vi tränade olika övningar!
Vi cyklade bredvid varandra och när jag sa bromsa skulle båda vi två bromsa på rätt sätt, och det gick jätte bra!
Sedan var det följa jon då kanske jag började och jag bromsade då gjorde han också det. :P bra!
Sedan fick ju han vara först och när han bromsade skulle jag göra det.
Vi gjorde lite sväng övningar och det gick riktigt bra!
Man kan säga att jag är tränare för Hannes! <33 Det är skit kul!

Men snart är det lunch! :*

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0