Dagen...

Halojj Allesammans!<33
Jag tänkte berätta om min dag. Börjar helt enkelt från början, eller ja kommer ju inte berätta hela dagen i detalj skulle ju ta en evighet, plus att det blir tråkigt.
Okej, varje tisadag börjar på Ekliden (skolan brevid våran där vi har hemkunskap) jag brunkar typ komma först, får sitta och vänta ett tag innan klassen kommer, men som småningom kommer dom och hemkunskapen kan börja.
Fröken går igenom det vi ska göra och så. Efter det börjar vi, jag jobbade idag i kök 1, vi skulle göra påskbakelse och med påskbakelse menar, rulltårta med en aprikos på och spritsad grädde, det ser helt enkelt ut som ett ägg. Och ägg = påsk. Så därför kallas det påskbakelse. Gjorde rulltårtan, på rulltårtan (innan vi rullade ihop den) så hade vi sylt, jordgubbssylt. Den blev väldigt god påskbakelsen. :DD Yummi!<3333
MUMS FILIBABBA!<3 Här är en bild på hur påskbakelserna ungefär blev::
Sedan så var det "vanlig" skola, okej jag ska inte säga att hemkunskapen är ovanlig skola bara för att man får baka och laga mat men det är roligt med hemkunskap. På lunch rasten hade vi ju fotbollsturnering det var vi (5B) mot 5A, stackars Amanda R hände något med hennes fot hon gjorde illa sig (i matchen) så vi gick till skolsyster, hon kan inte gå på den foten :(((( KRYA MANDII!!<33 Iaf jag var där inne med henne, men hon fick kryckor men jag hoppas att hennes fot blir bättre. Men vi VANN, 6-1 till oss tror jag. Så nu är det bevisas vi är dem bästa 5:orna i fotboll på våran skola. Bra jobbat alla som spelade. (jag spelade inte, suger på fotboll). Iaf efter skolan skyndade jag mig hem, bytte om inför ridningen åkte dit, vi skulle rida ut yay, jag fick Mynta ÅH hon är sååå fin, hoppades på Spader men Mynta var jätte duktig, har lärt "känna" henne lite nu, tror jag vill ha henne nästa gång också :DD
Det var JÄÄÄTTTEEE skoj att rida ut, gud så mysigt det var!<333
ÄLSKAR ATT RIDA UT!!!<33 :P^^
Sedan så kom jag hem, duschade åt middag. :PP
Kankse ska göra lite matte läxa men man vet ju inte :PP
HÖRS!<3
BYE
/stella

Kommentarer
Postat av: TeamKT

Ny hästblogg, uppdaterar regelbundet med nya videos och foton! Kolla gärna, http://teamkt.blogg.se

kram!

2012-04-03 @ 20:17:18
URL: http://teamkt.blogg.se/
Postat av: Stella

ÅH vad roligt, vore något att läsa :D <3

2012-04-04 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0