Godmorgon!

Godmorgon!^
Jag är taggad idag på skolan men endå när jag vaknade var jag super trött men jag kom upp så det var ett +. :D
Idag ska jag ju gå med Emma till skolan fast, hon har typ nått franskt barn där, som ska bo där ett tag för det var något med skolan, så dem ska vara i vår skola och dom bor hos olika personer en av dem var då Emma så jag ska gå med Emma och någon annan till skolan, hon/han pratar bara lite engelska och franska Hahaha hoppas det går att förstå varandra. :D men det sk bli skoj!

Snart kommer jag ha en frågestund men mer om den kommer, det kommer komma på en videoblogg frågorna, jag tänkte prova det för jag har aldrig gjorde det, så vi får se hur det går. :P
Har hittat en bra app man kan göra videor på den heter typ videofy me, någon som vet om den är bra eller ej??? :P

Aja snart måste jag dra till skolan hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0