Happy girl! :-)

Heeeyy! :-)
Hemma från en skit rolig ridning, Yaay! jag fick Spader!! <333 Hehehe!
Men jag gillar honom, älskar honom rättare sagt! <33 :*

Vi red ut, det var nice! :-)

Maj brasa ikväll, ska bli skojigt! <33
Har handlat marshmallows, yummi!
Ska grilla det ikväll, sååååååå gott! :-)
Älskar det!^^
Sedan ska vi grilla korv och äta potatissallad så det blir nog bra!"
Ska bli skojigt! :-)
Bara det att håret och hela jag kommer lukta rök när jag kommer hem....
Man kanske inte ska ta favvo jackan, det kommer liksom lukta pytooonn då! :D

Men det är riktigt skoj med Valborg tycker jag!!..&@/&€/!-&8262*\>%\^]+_!|!•,•.>\??*]+_*>!@:@/8)/!!£?~.

Nu ska jag väl byta om och sådär efter ridningen!
...::••••••••••••••**^^^^

Hörs!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet inte riktigt när dom kommer men dom kommer kanske om två eller tre dagar :D

2012-04-30 @ 18:00:59
URL: http://emelieasps.blogg.se/
Postat av: Stella

Okej men det blir bra! :-)

Absolut inget brådska med att svara på frågorna! :-) <3

2012-04-30 @ 22:49:59
URL: http://stellizdevell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0