Hemma! xD

HEY!
Hemma från Indienbasaren nu, var as kul tyckte jag. Gick oxå väldigt bra med jobbet jag skulle göra.
Köpte bara fika och 2 böcker. :DD
Köpte 2 Klara böcker (hästböcker you know) jag är typ den enda som läser dom nu, men aja. Spelar väl ingen roll när man läser dom, huvudsaken är väl att man läser dom antar jag. :PP
Var sååååå länge sen jag la ut en bild så känner att jag verkligen vill, det är en sån där fejsburk (facebook hahha) grej. Om du kollar på den ser du att den rör sig.
Awesome, eller inte......

Aja, en bild iaf, hoppas den "uppskattas". :P <33 kommer mera bilder, promise you. :D
Tog inga bilder på Indien basaren, orkade inte Hahaha! :-)
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0