hey!

hey allesammans xd
Jag har ridit var nice, red Mixa hon var lite tjurig sådär men det gick bra. Hon var jätte envis men det är bra tycker jag, eller bra att träna ;) Vi gjorde typ någon slags bana som man gjored olika grejer det var super skojigt!
Jätte tråkigt att det regnar ute usch, nä vilket väder. Snöade i helgen, allvarligt? Snöar inte på julafton men på påsk, okej tänker man. xD
Idag så fick Asta hoppa lite (min hamster) , men jag tog inte fram lika mkt grejer kom på att man kan ju bygga hinder av legobitar så tog Hannes (min lillebror) legobitar och det blev rätt så bra hinder, tyärr var hon inte så fokuserad på att hoppa då det blev inte så länge. Nu kommer jag träna henne lite varje dag om jag hinner, så att hon blir bättre och bättre hon kanske ligger på 2-3 på en skala från 1-10 så hon har LLLÅÅÅÅNNNGGT kvar men jag jobbar på det.
Så skönt med lov tycker jag, det bästa är att man har tid, har tid till grejer man annars inte hinner skoldagarna. c:
Nu så ska jag........ äsch jag vet inte men göra något annat iaf!
PUSSCCHHH Å KKRRAAAMMIIZZ FRRRRÅÅÅNNN STTTEEEEELLLLLIIIIIZZZZ!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0