HEY!<333

HEY ALLESAMMANS!<33
Har ätit middag, sedan blev det en liten smurf glass yummi!<33
Har inte lust att göra läxor, usch nej. Har hela denna vecka som är vecka... ehm låt mig se...
vecka 14 va?
Joh så äre. Okej. Har hela v 14 på mig + påsklovet att göra matteläxan så tror jag hinner.
Längtar SÅÅHHÄÄÄR mycket till påsklovet ska bli nice. :DDDD
_____________________________________________________________________________________________
Just nu sitter jag och lyssnar på musik nu lyssnar jag på Amanda Fondell all this way. Tycker den är så sjukt bra, fastnade på den i Idol. :DD
Sedan har jag lyssnat på Laleh some die young den är oxå jättebra!
På tur vet jag inte vad som står... tips??
Jadå ni kan väl tipsa på bra låtar?? <3
Skulle vara snällt!<333
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YAY!<3
Imorgon är det min favvo skoldag (utan fredag dårå). Det är för att vi har hemkunskap och sen har jag ridning efter det. SKA BLI JÄÄTTTEEE KUL ATT RIDA!<3
ÅH jag tror vi ska rida ut, tror han sa det, kul kul^^
:P  Jag hoppas jag får min älskling Spader!<3333333 :-) :-) :-)
ÅH ÄLSKAR HONOM. Han är SÅ fin gullig.  L0VE L0VE L0VE^^
SPADER^^ :-D
8-D
Jag får prova mina nya fina ridhanskar + min nya fleeace (stavning)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
^^WWWEEEEHHHHHHHH000000000!!!^^***
Det blev ett inlägg om lite allt möjligt. *lite smått och gott*!!<333
YES YES!<33
__-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NUSÅ är det lite olika låtar jag lyssnar på, t.ex Veronica Maggio, lite blandat sådär! :PPP
Men ni får ha det så himla bra dårå!<3
Hörs nog lite senare ikväll.
Nu är det väl tid att ta en titt på eng- läxan är ju tills imorgon!
BLOG YOU LATER! :*
/ Stelliz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0