Jag har bestämt mig för att ta en paus...

Hejsan bloggen! :) 
Det var länge sedan.. 
Snart är sommarlovet över och skolan börjar jag har tänk igenom en grej.. det här med bloggandet.. 
Det jag har kommit fram till är att jag ska ta en paus från det. Vill plugga och få bra betyg lägga ner massa tid och se att jag utvecklas och når det mål jag vill. Jag vill se min resultat.. jag vill se goda resultat.
Därför har jag bestämt mig för att ta en paus... jag kanske fortsätter blogga nån gång i framtiden eller så är det här mitt sista inlägg, hur som helst kommer stellizdevell.blogg.se vara kvar.. bara vara där ifall ni känner för att kika in. Kolla igenom gamla inlägg kanske.. vad vet jag. <3 
Hoppas ni gillade min blogg och att den har gett er tips och idéer. Hoppas ni vet lite nu vem jag är vad jag gillar vad jag inte gillar pch sånt. :) Hoppas ni har det bra! 
Här kommer lite bilder: 
<3333 L0VE <3333
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bra beslut tycker jag! Lycka till i nya skolan idag. Puss och kram! <3

2012-08-16 @ 11:29:46
Postat av: Philippa


Fin blogg! Allt bra? kika gärna in på min blogg, hopas du fortsätter läsa och kommentera :)

Kram

2012-11-06 @ 10:21:18
URL: http://fourfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0