Gå till skolan waaaawwwjshvaba!

En vanlig dag idag då. Slöjd på morgonen. ;)
Sen är det mattttttteeeee i evigheter och nooooooooo i evigheter. Och efter lunch har vi MATTE labb. Jätte kul. Matte som är MITT sämsta ämne. Aja man får stå ut. Men jag längtar till EFTER skolan för då ska vi träna till talangjakten. :D ska bli kul. Sen längtar jag till helgen och sedan till ridningen och hemkunskapen sen längtar jag till helgen och sedan till ridningen och hemkunskapen sen längtar jag till helgen och sedan till ridningen och hemkunskapen. Efter jag har längtat så i några veckor blir det SPORTLOV!!!!!!! jippie. Ska till venjan med mormor och morfar Tilda och kanske Hannes vi ska åka mkt skidor. :)

//: Ha det bäst Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0