Gäääässsssspppp! <3

Nyser jätte mkt. Rekordet är 6
nysar i rad. Haha.
0rkar inte vara sjuk mera. Vill till skolan och träffa alla fina vänner. Också får vi hoppas att Emma kommer med läxan idag ingen i min klass bor ju i vikdalen elr jo en Alexander men jag tror han oxå var sjuk är inte säker. Men han varder igår. Så jag ringde Emma och hon ska hämta den, vi har ju eng prov på tisdag å jag måste plugga inför det. Så det skulle vara skönt att få hem det jag ska så att jag vet vad som gäller. När jag kmr till skolan kommer jag antagligen ligga efter, men det är bara att jobba ikapp. Jag låg endå ganska bra till innan jag blev sjuk. ;)
Men ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0