Go Girls!

Hej hej (-:
Jag vet denna text igen. Men jag lägger ut den igen för att jag vill verkligen att ni ska veta hur jag tycker, alla kanske inte har sett men jag hoppas endå att ni fattar att jag tycker så. Och att jag tycker det har vart JÄTTE kul. Och att vi har gjort det bra och tillsammans. Snälla läs igenom igen, när ni står där på scen händer det ofta att man tänker "gud så nervös jag är jag klarar det inte" och då njuter man inte så tänk istället såhär: Och ha bara kul och njut!!!!!
Är sjukt sjukt taggad!! För på fredag ska jag å några tjejer vara med i skolans talangjakt. Ska bli sjukt roligt är så himla taggad :-) Vi klarar det TJEJER. Vi har jobbat, slitit vissa har hoppat av och sedan på igen, några har gråtit vi har skrattat, och mycket ska jag säga. Vi har mest av allt haft KUL och det är själva huvudsaken! :) vi har känt att liksom vi klarar det inte, men tjejer det gör VI. Ibörjan var vi 16 stycken nu så har 4 killar hoppat av så vi är 12. Vi förstår varför, vi var tvungna att träna varje rast mkt efter skolan för att få ihop en dans. Det var väldigt mkt. Vissa har jobbat mera än andra och man ser klart och tydligt vilka. Men nu är vi samlade har fått ihop det, alla känner sig MED tror jag. Alla är lika mycket värda! Okej vi kanske inte vinner men det är inte grejen, vi har fått ihop en dans helt själva som är bra. Och vi har gjort det tillsammans. Så nu tjejer vi KÖR!! <3 alla är jätteduktiga. Vi går ut på scen kör vårt race och hoppas på det bästa. Oavsett vilket resultat det blir så kommer jag och säkert ni med vara nöjda. För vi har haft jätte skoj och det är HUVUDSAKEN. Så tjejer som ser detta. GO GIRLS!!! <3 VI KLARAR ALLT TILLSAMMANS!!!! <3
Puss å kram på er mina fina fina vänner! <3
Till: Frida, Ella, Amanda R, Issa, Paola, Nea, Hanna, Amanda H, Evelina, Diana och oxå ett stort tack till Linnea som inte kunde vara med..
NI HAR GJORT DENNA FANTASTISKA DANS, FATTAR NI? DET ÄR BRA GJORT. <3
TACK TACK TACK TACK TACK!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0