Har precis haft skype med bästa Astrid.

KOLLA IN RUBRIK!!
Nejmen jag har precis haft skype med Astrid jätte skoj. Hon bor i thailand halva året och i sverige andra halvan tror jag och jag träffade henne i vintras när jag var i thailand. Jag lärde känna henne för ca 3 år sedan vi gick i samma klass. Hon är en av mina bästa vänner!!<3
Love u astrid. Vill träffa henne NU men vi har bestämt att vi ska ses i sommar familjen å jag ska komma ner till henne i Vara och Vara där vi ska kanske gå på skara sommarland då. :) Det var jag å Astrid som bestämde det men vi får hoppas att det blir av :) <33<33
Jag mår mkt bättre så jag kmr gå till skolan imorgon. Men det var bra att jag stannade hemma och vilade.
Kankse jag göra matte läxan får se måste ske idag så det blir väl någon gång då.
Många kramar till dej Astrid och såklart också till mina fina läsare. ;)
Ha det gött.<3 Hehehheh

//: Stella!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0