Hej hej!

berättar lite om dagen bara.
Hemkunskap på morgonen vi gjorde fruktkräm (apelsin) det var rätt så gott. Min blev bra. Till det fick vi hård macka. ;) sen skol dagen....
Vi fick se en film på eftermiddagen jippie ;)
Sen slutade vi en kvart tidigare blev jätte glad då behövde jag inte stressa så jag gick hem bytte om sen skjutsade mormor mig och min kompis till ridningen det var jätte kul. Jag fick Knekt han var bra. Gick jätte bra för mig i traven. ;) sen när jag kom hem åt jag och sedan duschade. ;) sen var det matte dags och jag var INTE sugen på det ska jag säga. Nu vet jag ej vad jag ska göra! ;) <3 Ha det super bra nurå. Hehe som jag skriver i alla inlägg typ. Men jag vill ju att ni ska ha det super bra elr bäst elr vad jag nu skriver ;)
Också några kramar från lilla mig!
Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0