Hej hej alla fina bloggläsare!! <3

Hej! <3
har kollat på Sveriges mästerkock.
Jag Tilda och Pappa hade en lite tävling om 20 kr. Om jag vann skulle pappa ge mig 20, om tilda vann skulle pappa ge tilda 20 kr. Och om pappa vann fick han behålla 20 kr. När det bara är 3 kvar, alltså dom som var sämst. Då innan dom började laga mat gissade vi vem som vi trodde skulle åka ut. För att alla inte skulle rösta på samma så hade vi skrivit lappar som man fick dra, jag fick nr 3 alltså fick jag välja person sist. Pappa fick 1 han fick välja först. Han valde den enda killen. Tilda valde Miriam, hon med mörkt hår som pratar lite konstigt. Och jag kunde då inte välja utan fick Josefina tror jag hon hette. Ljust hår hade hon. Dom lagade mat osv....
Och Josefina misslyckades jätte mkt jag blev såklart jätte glad. Hon började gråta, men det kändes som juryn skulle vara snälla mot henne. Miriam misslyckade oxå jätte mkt så jag trodde hon skulle åka men nej. JA jag vann! <3 Heheh 20 kr rikare! :-) ;) tack pappa! <3
Kram kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0