Hejsan svejsan alla bloggläsare!<3

Hej hej på er!<3
Hoppas allt är bra :)
Just nu har jag kommit hem från skolan jag har oxå vart i forum köpt present till Paola hon har övernattnings tjejkväll imorgon så det ska bli skoj. Får se om bilder kmr!<3 :) Idag var jag i skolan som jag skrev det var bra, eftersom Paola fyllde år idag hade hon med sig glass, päronsplit det var super gott tack för glassen Paola. Och Isabelle (Issa) fyller år imorgon men imorgon har vi handbolls dag (berättar mera sen) så hon bjöd på glas idag oxå så det var 2 glassar idag mums issa bjöd på Sandwich det var oxå super gott och jag tackar dig oxå för glassen, tack Issa!<3
Ja nu skulle jag berätta om handbolls dagen , imorgon har vi sovmorgon till kvar i 9 skönt skönt skönt. så vi börjar 25 senare men aja. Vi har anmält oss till någon handbolls dag så dom som vill ska spela jag vill lite men kan inte för jag har ont i knät och suger på handboll. Vi ska ta med oss matsäck. Om vi går till final kmr det typ sluta kl 4 men jag tror inte vi går till final. men man får ju hoppas.
Nu ska jag väl packa för jag ska sova hos Paola imorgon. Sen ska jag göra matsäck och sedan göra eng läxan. Så ser min kväll ut om ni undrar. Nu ska jag ta och börja då :)
Ha det bra!!<3<33
:// stella <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0