HOS PAOLA

Ja sov över hos Paola från igår tills idag. Kom hem från en stund sen. Var JÄTTE JÄTTE roligt. Jag, Hanna, Nea, Linnea, Allis, Vera, Othilia, Ella, Amanda H, Evelina och såklart Paola sov över Amanda R var oxå med men hon sov inte över. Men iaf vi sov i deras vardagsrum jag sov på en madrass BREVID Ella. Först kom vi dit fick lite snacks och läsk. Sen hade vi någon lek, typ att man skulle få en lapp i pannan som man inte fick se där stog det en ett namn på någon t.ex: Harry Potter, Susanne (våran lärare), Svampbob fyrkant, Gud, Lady gaga, Sean banan, Zlatan, musse pig osv.... Man skulle ställa ja elr nej frågor för att få reda på vem man var. Jag var då Harry Potter. ;)
Ja och det var jätte kul.
Sen åt vi det var kyckling med pommes och bea det var gott. Sen öppnade hon presenter. Sen hade vi 5 kamp det var lite olika grejer man var i lag och gjorde saker. Sen bäddade vi i deras vardagsrum och sedan såg en film, den filmen hade jag redan sett men det gjorde inget. ;) sen var alla trötta kl var typ kvart över 12. Så alla la sig. Vissa slocknade direkt men tills slut var det bara jag å Ella kvar. Paola började prata i sömnen Hahhah. När kl var ca kvart över 2 hade vi somnat. Så det tog lite tid . Sen vaknade jag först nästa morgon perfekt kvart i 7. Vi åt frukost det var super jag åt voffla (stavning) med sylt och grädde, Yoghurt (liten i en plats förpackning) flingor med mjölk, juice ja det var mycket och super gott. Sen packade alla ihop och åkte hem. När jag kom hem åkte jag lite pulka på tomten med familjen sen var jag jätte trött och somnade så nu har jag sovit i 2 timmar skönt. Nu ska vi till våra kusiner som fyller år. Sen blir det tagga för melodifestivalen. ;) ska bli skoj. Just nu är jag bara så trött. <3
Här kmr en bild på mig! <33

//: Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0