Hej alla nyfikna snälla människor som är sååå snälla och läser min blogg hej hej på er. hehe <3

hej hej!<3 Har precis duschat. Idag så red jag Spader JIPPIE!<3 Jag älskar spader han är så fin gullig söt å snäll man behöver verkligen inte andvända spö snarare att man måste göra halt ibland om han kmr för nära dom andra hästarna. hehhwe Vi fick träna mkt på att rida lätt det var jätte roligt. det gick bra, <3 Ja idag hade vi också hemkunskap jätte kul vi gjorde "helgfrukost" som består av kokt ägg, hallon smoothie, bröd med nån ost och gurka, grape fruit (stavning). Var suuppppeeer kul älskar hemkunskap hehhe. Japp sen redovisade jag min Powerpoint om thailands resan och läste text till PÅ ENGELSKA. men det gick jätte bra tyckte jag var lite nervös i början men det löste sig!<3 ja sen gjorde vi andra grejer vi har fått läxor så dom ska jag göra nu. <3 Ha det bääässstt!<3 //: Kramisar från Stella :)
  • Spader 1993

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0