hejhejhejhejhejhej!<3

WoW det är nu man har märkt att i Thailand har man det som bäst<3 Skönt varmt mysigt perfekt. Just nu sitter jag men en GOD vän som heter ASTRID!<3<3<3<33<33 Kram! Funderar på hur min hamster mår bra antar jag. SAKNAR HENNE SÅÅÅÅÅ!!<3<<33<333 Ha de Bäst gummihäst haha jag å astrid skrattar lite hahahhahahahhahahahhaha......... inte lite då. HA DE GÖTT!<3 Nu måste jag hjälpa astrid å göra en blogg till henne så det ska vi fixa sen kan man ju alltid gå in på fb-FACEBOOK och kolla lite men i sverige är klockan nu typ på morgonen orkar inte tänka tiden minus 6 det är ju inte skola lixsom......<3 Ha de BRA!<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa Almespaang

Såg att du kommentera Nea och Hannas blogg om deras design!

Om du vill ha en design så kontakta mig på Facebook Lovisa Almespaang @ fb( adda mig och skriv till mig i chatten) Hihihi :)

2012-01-10 @ 21:51:09
URL: http://Http://looissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0