Love to you!

Hej! Vaknade kl 10. Sen åt jag frukost. Efter frukosten bakade jag eftersom vi skulle få gäster jag bakade kladdkaka. Sen gick jag och mamma till Maxi vi skulle typ handla lite och sen satte vi oss på kaffet där och tog lite lunch. Jag tog en smoothie hallon och blåbär mumsigt sen tog jag oxå en grillad macka med köttfärs i den är super god mamma tog en fralla med ost och kaffe till. Det var mysigt vi satt och åt där ett tag men sen var vi tvungna att gå hem eftersom vi skulle få gäster jag såg Hanna på maxi man vi träffades inte för vi var tvungna att gå hem och jag tror inte hon såg mig. :) Men sen kom vi iaf hem och gästerna kom vi fikade och nu sitter dom nere och pratar hannes och hans kompis leker och jag sitter på mitt rum och bloggar. <3 Japp. Hoppas allt är bra med dig. <3 hehe. Nu ska jag läsa andras bloggar kanske kolla in på facebook fixa till en bild på picnik elr något. <3 Imorgon är det skola :( bläää vill ha längre helg men men så är det.... Längtar till sportlovet hehehh säger det när det nyss har varit jullov, <3 Men jag är en lov människa älskar LOV men det gör väl alla eller? <3 ja ofc. :) ¨ ha det så bra nu. <3 Min dator mus är cepe bara satt alla vet. :) hehhee /var/folders/Hl/HljUpPbdELK20iBKkLaPk++++TI/-Tmp-/com.apple.PhotoBooth-T0xa0fe40.tmp.o9pFzU/Bild 17.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0