Söndagen den 15 kl 16:32 Ojdå nej kl 10:28 hehe ni kommer fatta när vi läser

<3Hejsan! <3 Idag blir en Ella dag jag å Ella ska till forum äta lunch där och kanske shoppa lite. Jag vakna kl 7 och sedan dess har jag ägnat hela förmiddagen till att rensa rummet men det är iaf fint nu så jag är nöjd. Jag har duschat lekt med Asta och ringt Ella först bestämde vi att vi skulle gå nu men när jag skulle gå ut genom dörren ringde Ella och sa att forum öppnar elva så man kan inte göra något mer än att vänta hehe. Jag har dammsugit HELA över våningen. Jag har hunnit med mycket på den här lilla tiden. Har inte ställt om klockan på mobilen höhö nu är kl 16:29 blir lite förvirrad men jag SKA ställa om den hehe <3 ;) ha en bra söndag nudå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0