Suddig -;-;5262728-)/€!:?,€;€$\>|>\?$[%]*]=¥

Hallo!<3
Sitter med min gullekorv vi bara myser dagen var bra idag då. <3 Längtar tills på fredag då ska jag hem till Nea och sova över till lördag ska bli az kul. <3 nea! <3 ha det bra nu. Var i forum med Nea å Hanna nea tog en Pinapple paradise på Juice Naked bar den var inte som vanligt faktiskt mkt surare nu det var synd om henne. <3 men sen det var jätte mkt folk där och en person som gjorde och tog emot beställningar så på neas juice väntade vi säkert 20 min sen skulle jag smaka hennes för att se hur den smakar ifall jag skulle ta den men usch han var inge duktig den var så sur men sen gick Nea. Men jag å Hanna var kvar så vi ställde oss i kön igen 20 min till. Jag tog en VERY Berry den går inte att misslyckas med och den var super god. Sen prova jag ett par byxor och sen gick hem Hanna tog bussen hem. <3 ha det bäst kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0