Tomat pasta soppa med vitlöksbrö (bild kommer)

Hej!
Kom precis hem från skolan. Vi hade slöjd no eng och lite till. <3 hehe. Var INTE god mat i skolan idag. Så jag är hungrig hehe men jag åt iaf makor och en frukt så jag levde på det! Men TUR att det var muffins idag på Fritidsklubben så nu är jag mätt som en plätt. <3 hehe nu ska vi komma till varför rubriken heter som den gör jo.....
Jag börjar från och med idag att laga mat en gång i veckan. Idag så ska jag laga tomatpastasoppa med vitlöksbröd till tror det kmr bli gott bild kommer senare. Ska bli jätte kul eftersom jag älskar att laga mat och att baka ;) ja nu ska jag kanske börja förbereda mig. Elr inte riktigt en men det kan nog ta någon timme iaf. <3 jaja lägger ut bild imorgon elr idag tror jag hinner idag. <3 ha det bäst

//: STELLA ELVIRA DEVELL
Så nu vet ni mitt mellan namn om ni inte visste det innan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0