HELLO! :*

Idag var en jätte bra dag, första passet red jag Köttbullen (eller tja.. Hon kallas så men heter egentligen Devuskja hon ser ut som en gående köttbulle! Hahah! <3) hon var super duktig.
På sista passet alltså Barbackapasset red jag chesterbor han var sååå duktig! <3 Vi gjorde en jätte rolig lek med hästarna då. Imorgon är det sista dagen på ridlägret.. Kommer sakna alla och det har verkligen varit jätte bra. :) <3 Jätte roligt läger har lärt mig sååå mycket också. Imorgon åker jag & min syrra till Liseberg med våra kusiner. Asta fyller 1 år på söndag, åh gumman! Vad fort tiden går!! <33 Jag är tyvärr borta på hennes födelsedag.. Men Asta hoppas du får världens bästa födelsedag.. Vi firar dig senare det lovar jag gumman! <3 Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0