Midsommar! <3

Heey!! :)
Detta är ett tidsinställt inlägg tänkte snacka lite om midsommar! <3
Min midsommaroutfit förra året såg ut så här:
image description
Jag tycker det var snyggt midsommaraktig kläning. xD
Sedan blommor i håret klart liksom en snygg midsommaroutfit inget mera med det. Krans i håret dårå och kläningen en vit kofta på kvällen = Najs och jättesnygg midsommaroutfit elr vad tycker ni?
Men det var förra året, får se vad det blir detta år.. vill ha kläning men tänker att det också kunde passa med vita shorts och kanske linnet från hollister..? Eller? Eller vita shorts och ett linne från HM blommigt!! xD
Äsch får se! Hoppas att vädret inte suger utan duger.. det vore skönt! <333
Midsommaren förra året blev helt fantasiskt bra väder det kan ni ju se genom att bara kolla på bilden eller hur..?Det var varmt mycket lekar god mat. xD
Jätte roligt. xD
När detta publiceras är det ju midsommarafton :) Det är nice! <3 När jag skriver detta är det Söndag och det är regn ute usch usch hoppas vädret ändras men det tror jag och hoppas det är ju liksom flera dagar till fredag. xD
Men vad tycker ni.. firar ni midsommar..?
Outfiten.. hur tänker ni då?
Vi firar midsommar det är så mysigt!1
På outfiten kan jag tänka lite olika ibland tänker jag vitt vitt vitt.. och ibland blommor förra året var det ju blommor det är ju nice på midsommarafton passar med kransen i håret men vitt är också snyggt, får ta och tänka på outfiten hinner, det är ju bara söndag idag när jag skriver detta inlägg men det kommer vara fredag när det publiceras! <3
Men ni får ha en jätte bra midsommar! <333
Kramis
image description

Kommentarer
Postat av: Becca!

Jätte fin blogg, stella! något som skulle kunna göra din blogg liite bättre är om du kunde lägga upp MEERA bilder! men den är ju förstås redan jätte bra! <3 :) kram!

2012-06-26 @ 17:14:19
URL: http://rebeccasjobergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0