My dag!

Hejsan!
Har varit en fantastisk dag först drog jag, Isac, Linnea och August hem till mig för att hämta mina badkläder sedan drog vi till Järla sjö där vi skulle bada där mötte vi Amanda H, hennes syrra Emelie och Evelina också badade vi.
Det var skit nice alltså! ;)
Sedan gick vi till kiosken satte oss i solen med varsin glass och bara snackade! Det var skönt alltså.
Har varit ute HELA dagen, hade olympiad hela dagen, jag Nea och Albin var lagledare på ett helt fantastiskt lag på 21 personer från förskolan - 3:an. :)
Det var kul!
Så eftersom jag har varit ute hela dagen i detta braiga väder så blev jag röd på axlarna, men men,,
Det får man tåla när det varit en som fantastisk dag.
Nu: middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0