Torsdagen den 21 Juni.

Heey bloggen! <3
Allt bra med er..?
Detta är ett tilll tidsinställt inlägg..
Det är torsdagen den 21 Juni när detta kommer publiceras, just idag när jag skriver detta är det söndag så hhaha...
Jag är förhoppningsvis på landet när detta publiceras..
När detta publiceras är det ju torsdag och imorgon (alltså fredag) är det midsommarafton, fast när jag skriver detta är det ju bara söndag och det är ju inte midsommarafton imorgon, men tänk er nu att jag skriver detta på torsdagen... tjjaa vi börjar om dårå...
Imorgon är det midsommarafton vad roligt.. xD

Herrååå bloggen!!

Ps 1: Sorry för att grejer upprepas liksom "När detta publiceras såå..." Ja den meningen elr liknande sån mening kom med lite många ggr men aja.. xD

Ps 2: Sorry också för att allt blev lite krångligt men det är svårt när det är söndag också ska man lite anpassa sig som att det är torsdag, ja ni fattar.. xD

Ps 3: Tack alla läsare för att ni läser min blogg det betyder verkligen jätte mycket för mig, utan er..? Ingen stellizdevell.blogg.se så är det. Sorry också för dålig uppdatering denna vecka men det blir så, är liksom på landet och tar detv lugnt, eller tjaa är ju inte på landet när jag skriver detta utan när detta publiceras.. rätt ska va rätt... :)

KRAMIS!!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0