Frågor:

Kommer skriva 1 sak av dom här varje dag!

Dag 1 - Min favorit årstid- och varför?
Dag 2 - Mina mål/drömmar/önskningar? Ja du!
Dag 3 - En bild på mig + 10 fakta om mig:
Dag 4 - En dålig vana jag önskade jag inte hade?
Dag 5 - Någonting jag oroar mig för
Dag 6 - En person jag vill byta liv för en dag- och varför
Dag 7 - Någonting jag ångrar
Dag 8 - Min favorit film
Dag 9 - Mitt favoritprogram- och varför

Här är några små frågor som jag ska svara på varje dag. Kommer hålla på i 9 dagar. :D
Kram Stella! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte skriva 10 frågor?

2012-03-11 @ 21:45:03
Postat av: Stella

Hej du! <3

Asså just på denna "fråge" sak så var det bara nio frågor men såklart jag kan ju lägga till en fråga om du vill? Kul att du kommenterar och har åsikter och jag gör allt för att ni skavsta nöjda! <3 tack för kommentaren! <3 :D

2012-03-12 @ 07:32:22
URL: http://stellizdevell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0