FRÅGOR AV ELLA!<3

HEEJ!<3 Blir så sjukt glad av frågor Ella ställde några som jag tänkte ta upp. <333
Vad bakar du oftast? Hmm bra fråga ja det är nog muffins det är kul och går fort men gillar oxå utmaningar grejer som jag aldrig bakat förr, men muffins bakar jag oftast chokladmuffins om du vill veta exakt. Jag bakar även mycket annat. :D
Favorit godis: ÅH det är absolut sura flaskor duvet med salt på dom är typ rosa och blåa. Hahah sura flaskor duvet med salt på klart det är salt på om dom är sura. Hahah!<333
Vem var den senaste du kramade: Konstigt nog var det faktiskt du Ella, i morse när du kom då fick du en kram och jag. :D <33
Tack för dina frågot tacksam :D Ni andra kan oxå bara fråga på det vet ni ju eller hur? <3 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0