Har ätit mat påväg hem

Hej igen! (kolla in rubrik) haha ja det är ju det man ska göra kolla in rubriken alltså :D Har ätit mat i Avesta och vi är påväg i bilen hemåt ;-) :D :D :D :D Vi åkte mormor och morfar i söndags, då åkte vi till venjan det ligger 35 min från Kläppen å kläppen är ett skidställe för er som inte vet. :-) Det tar ca 5 elr 6 timmar att åka dit tror jag. Så vi kom dit vid ca halv 5 kanske. Då bar jag å morfar iväg och åkte längd skidor, vi åkte 6 km. :-) jätte skoj <3 Måndag, tisdag, onsdag åkte vi skidor med morfar och mormor också var det jag å Tilda och Hannes. Första åket Hannes åkte trilla han säkert 50 gånger han trilla HELA tiden. Men andra åket åh Gud då bara åkte han och åkte han, jätte duktig är han :) Vi åkte många backar. Själv gillar jag svarta och röda backar :D Sen på torsdagen var vi i stugan i venjan och grillade korv. Vi åkte längdskidor jag åkte hela 1mil och var helt slut. Sen kom mamma och pappa och då åkte jag mamma och morfar längd skidor. Jätte skoj :P Jag gjorde efterrätt den dagen, min specialité såklart panncotta med vit choklad å hallon :D Sedan fredag lördag åkte vi mera skidor hela familjen ;) Morfar åkte stafett vasan :) Och nu söndag åker vi hem Jag har haft ett super bra sportlov och är nöjd hoppas du oxå haft det :D Bilder kommer sen ;) Kramar från mig Stella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0