Hästar<3

Hej!
Som ni kanske vet är hästar mitt absoluta favorit djur tycker bara dom är så fina och snälla visst vissa hästar är lite bråkiga osv.... Men det hör till. Jag älskar att rida och går på ridning och tycker det är JÄÄTTTEEE SKKKKOOJ! <3 <3 Varje gång man sitter på hästen så släpper man liksom ALLT annat, man tänker BARA på det som sker nu och här. Och det är så himla kul och att umgås med hästar på det sättet ja det älskar jag. :D det är oxå så fantastisk mysigt att vara med hästarna efteråt fixa till dem mysa med dem. :-) hittade en jättefin bild på en häst men fixade till den lite, den ska jag visa för er. Nu mot ponnyakuten! :-)

SÅ DETTA ÄR MITT FAVVO DJUR:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0