HEEJ!<3

Hej nice dag idag!<3
SÅÅ skönt slutade 13:50 istället för 14:30 jätte nice.
Lärarna skulle typ ha något möte aja jag vet inte exakt var det var..
Imorgon är det en vikare som kmr vara hos oss hela dagen undrar hur det blir...
Juste vi bytte platser, alltså jag hade gärna suttit kvar vid Nea ett tag till men nu sitter jag brevid Isac.
Vi hade mkt matte idag som jag sa, men jag överlevde var faktiskt ganska kul idag, jag å Nea jobbade ihop på kenguru matte (stavning). Sen jobbade vi lite i Pixel osv så är klar nu JIPPIE!<3
Jag som låg efter i svenskan ligger före nu. yay känns bra!<3 Vi fick eng läxa. Jag tror jag måste ta och göra lite läxor men orkar inte just nu.
Matte läxa- Check
Det är bara eng läxan kvar<3
Ha det bra bäst!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0