Hej svejs!<3

Hejsan!<3
Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket idag, elr jag gjorde ju det på rasten höhöh. Eller alltså vi har typ något fotbolls turnering mellan klasserna på lunch rasten, och då är jag "ansvarig" för tiden men tjejerna i vårt lag, så jag säger till när dom ska in och ut. Därför fick jag ha på mobilen och då passade jag på att blogga lite, hahah så enkelt var det!<3
Okej men iaf, direkt efter skolan gick jag till Forum med Amanda jag skulle bara köpa Iphone skal, köpte ett (bilden) kostade bara 20 kr, billigt billigt! :D
Sedan så gick vi hem till Amanda H, vi gjorde lite läxor men sen orkade vi inte mera så vi gjorde lite annat. Vi hade JÄTTTEE SKKOOJJ tyckte jag. Jag åt hos henne. <3 Nu så har jag kommit hem, sitter i min säng med datorn ska snart fixa inför imorgon. Hemkunskap och Ridning dårå!<3
Vad har ni gjort idag då?
Var oxå hos Amanda i söndags då så cyklade jag till henne. (första gången å året för mig) yay, man kände vår/sommar känslan när man cyklade, älskar att cykla!<3
Kanske ska börja cykla till skolan? Aaaa ska nog det, kanske någon gång.... hoppas jag :D
BYE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0