It's Friday Friday oh how I love Fridays!<33

Hey!<3
YES! :P
Dagen man väntat på, FREDAG! :D Känns ju skönt + att jag är klar med alla läxor, kan ju inte bli bättre, eller?
Dagen idag var väl som en vanlig fredag, på rasten är det så här fotbolls turnering mellan 5:orna vi vann idag mot 5D men dom var oxå duktiga. SÅ NU ÄR VI I FINAL, yay. Jag var typ kommentator ett tag, jätte kul, då pratade man i en microfon och sa liksom den tar bollen den passar den, den dribblar ja you know. <3
Sedan håller jag på att skriva en liten egen berättelse som ska ut här på bloggen. Den har kapitel, i får rösta hur ofta ni vill att den ska komm ut, dom hr förslagen finns det:

1. Det kommer ut ett kapitel varje vecka.
2. Det kommer ut ett kapitel varje dag.
3. Det kommer ut  2 kapitel på 1 vecka.
Så skriv i kommentarerna vad DU tycker, så det är en liten röstning, skriv skriv skriv vad tycker du? Vad är bäst?
Jag lyssnar på er okej?
BRA BRA!
Den kommer väl ut någon gång sedan, när röstningen är avslutat.
TACK Å HEJ!<3

Kommentarer
Postat av: Ella

SH00 bästa chääyen. 8-)



Vad roligt med en berättelse! (-:



Jag själv skulle nog välja alternativ 3. c:

2012-03-30 @ 17:52:14
URL: http://ellasworld.bloggo.nu
Postat av: Stella

HEJ bästa ELLA! :D

Tack så mycket för att du röstar och ett stort tack fr din kommentar! <3

Kramis

2012-03-30 @ 18:00:31
URL: http://stellizdevell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0