skola, ridning, hemkunskap, prov, Spader, korv, taco, bulgur, hoppa, lagade, No-labb-..........

Hej!<3
Lite ord som säkert kommer komma med i detta inlägg. Ja! Vi börjar på morgonen tycker jag, jag gick till hemkunskapen vi hade hemkunskap vi lagade Taco-korv med bulgur det var kul och så men det smakade inte särsligt gott, asså korv och tacos? najj inte min smak men kankse någon annans. Men bulguren var helt okej god, bulgur kan väl inte smaka på så många olika sätt?
Och juste jag och den jag jobbar med hade typ för hög värme när vi hade haft i grädden elr vad det var så det avdunsade lite hahha. Nu kom det in typ lite No här. Juste ja, vi hade No idag också gjorde labb rapporter det var typ något med socker bit osv,,,, men det är så mycket i NO världen att hålla reda mycket ord och saker men det var en rolig lektion jag skrev jätte mycket så det började värka i handen hahha<333
Vi fick tillbaka 2 prov idag. :D Tyckte det hade gått bra!<3
Stackars Amanda är sjuk, KRYA på dig Amanda om du ser DETTA!<333
Lägg gärna en liten kommentar.
Sen så var det RIDNING yay jag fick Spader åh min älskling, han är sååå himla fin älskar honom <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Idag så fick vi hoppa och göra lite annat det var skojigt. :D
Hur är det med er då? hur har eran dag sett ut?
<3 Bye bye!<3
Ps: någon som vet något bra TV program idag Tisdag?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0