Spruta :O

Hejsan svejsan!<33
Imorgon är det fredag YAY!!!!<333
Idag efter slöjden fick vi reda på att vi skulle ta spruta :o Så det var bara att direkt gå ner till skolsyster. När jag satt och vänta var jag ganska skraj, jag är väldigt rädd för sprutor men jag försökte att inte tänka på det, bara andas. Jag gick in tillsammans med Nea och Amanda H, först tog Nea och då blundade jag. <3
Sen var det JAG! Jag blundade och kände liksom hur sprutan kom in, och så kändes den som en evighet den var inne. Men iaf det gick bra och jag svimmade inte som jag brukar göra. SKÖNT att ha det gjort. Det gjorde ont när den var i, jo ja det tyckte jag, också gör det ont nu efter men det går väl över?
Bye!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0