TÄVLING!!

Jahapp tänkte ha en liten tävling lillesyrrans idé!<33
Ni får maila mig på facebook för annars kanske någon annan person ser och den tar ditt svar, men det är såklart tillåtet att skriva i kommentarer också, om ni kan det rätta svaret alltså. SÅ MAILA PÅ FB DEN BÄSTA IDÉN!!<3 Det är tyvärr inget pris. Ni vinner äran + att jag ska skriva ett inlägg om bara just dig...... alltså possitiva grejer. Om det är flera som vinner skriver jag flera inlägg med personerna. Vinnaren dras när jag fått minst 2 svar, så håll utkick dagarna som kommer :D Men nu vill ni ju veta gåtan eller hur??

Vad är för litet för en person, alldeles lagom för 2 personer, och för mycket för 3 personer??

Svar: __________

Ja det finns bara ett svar men om du har mass vis med idéer så maila mig alla funkar utmärkt.

LYCKA TILL NURÅ!!!<3<33333 KRAMIZZ!<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0