TJO!<3

Hej!<3
Idag har inte varit en helt vanlig Torsdag utan den var lite annorlunda.
Dagen började med slöjd, sedan gick brandalarmet jag höll i min stickning då och tänkte inte ett dugg på att jag höll i den så den kom med hahah!<3
Iaf vi hade inte våra skor där nere utan typ flera trappor upp så vi fick gå ut i strumpor kul kul, mina blev jätte blöta sedan så var det iskallt vi stog där i typ en kvart och frös men som tur var räddade Eve mig jag fick stå på hennes skor tack EVE!<3
Alla i träslöjden har vi skor eftersom man ska ha det i träslöjden, men iaf. Sedan fick vi reda på att det var träning så vi fick gå in igen, alltså slöjd läraren visste inte om det var träning eller inte, hahah. Men iaf det gick bra utom att mina strumpor blev blöta å kalla!<3 Sedan var det skolbio dags vi åkte till Sickla såg typ någon bio som hette låt isbjörnarna dansa, den var väl sådär men skönare att kolla på film än att jobba i klassrummet, sedan kom vi hem vid 12 då åt vi lunch, vi fick typ ingen rast :( Men sedan var det Matte-labb sedan prata vi lite om filmen sen fick vi sluta tidigare eftersom vi inte fick någon Lunchrast. :D Det var en skön dag idag men lite jobb, och vi tog det lugnt så jag tror jag överlever fredagen!<3
Ha det så bar och lämna gärna en liten kommentar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0