Tjuvstartar! ^^ mohaha

Halojj allesammans!<3
Vett vet ni vad?
Nej klart ni inte vet eller? kan ni se vad jag gör och äter eller? Najj skulle inte tro det? eller hur?
Jah nu släpper vi det. Iaf det jag menar med "tjuvstartar lite" (se rubrik) är att till lunch åt jag våfflor. YAY^^
Eller yay och yay men det var gott, jag fick välja lunch. Först tänkte jag göra toastar med ost och lite grejer på. Vi har ingen "toast maskin" eller vad det heter, hahahh maskin? heter det det? Nej det gör det väl inte? eller jo kanske? najj låter ju knäppt ju. Eller så heter det så, men iaf vem bryr sig? du kan väl rätta mig? skriv i kommentaren aja vart var vi?
jo juste, vi har ingen toast grejs så vi letade efter våffelgärnet som går jätte bra. Pappa hittade det inte och jag letade lite och jag hittade det såklart. Men iaf så kom jag på VÅFFLOR och då ville hannes häldre ha våfflor än toast som man kanske kan förstå då var det bara att börja göra smeten, hannes hjälpte till elr ja hjäpte till och hjälpte till, var lite vid sidan ooch "hjälpte" mig. Sen var det bara att grädda dom sedan servera med sylt å grädde, mumms var det!<3
AJA hela inlägget har jag pratat om min lunch hahah trevligt jo jag vet. Men aja har inte så mkt annat att skriva. Hannes bara: kul på mig och jag kulade honom osv osv osv..... så lekte vi ett tag tills jag gav upp och inte pallade mera men då drog han ut mig så då lekte vi kul ute men jag fick ont i knät och var tvungen att "avbryta"
Japp sen ska vi ha gäster ikväll det är typ några grannar som ska komma till oss och äta.. Tror barnen ska äta hamburgare och dom vuxna någon köttgryta elr något, jag kommer själv ta hamburgare vet inte vad tilda ska? Antar att hannes och dom andra barnen tar hamburgare, :D
Men nu har jag ju ställt lite frågor till er, elr ja frågor och frågor men iaf, svara om ni vill elr mobba mig, okej jag blir inte mobbad om ni inte svarar men SVARA tack- ^^NU får ni ha det så bra!<3
Så hoppas jag jag får svar av er snälla människor. Någon som vet vad toast maskinen som jagkallade den heter egentligen? hahah inte för att jag har ett behov av att veta men aja.
BYE!!<333


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, jag vill också ha våfflor!! ;)

2012-03-17 @ 17:49:48
Postat av: Stella<3

Du behöver inte vänta länge våffeldagen är på................... låt mig se, söndagen den 25, nästa söndag!<3 :D

2012-03-18 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0