Allt möjligt.

Hej!
Vill börja med att säga förlåt för den usla uppdateringen.
Idag har varit en bra dag. tar allt kortfattat.
Först ridning, fick Spader. Han var lite bråkig idag men det var bara kul! :D haha!
Vi red i en hage, hoppade lite och sådär. Jätte kul! Det var så fint väder. Det var iaf sol lite kyligt fast inte mkt! :)
Min syster Tilda fyller ju år idag, så vi skulle gå ut och äta. Vi gick inte på pizzeria utan på resturang J. Det var jätte gott och mysigt!
Sedan när jag kom hem vid ca 8 så hann jag plugga lite. Imorgon är det No-prov, åh! Hoppas verkligen det går bra..
Alla rätt får jag INTE det vet jag. Men alla fel vore ju bra att slippa! Hhahah!
Nejmen såklart jag VILL ha många rätt men det återstår att se. Kommer göra mitt bästa, det värsta som kan hända är att jag får hjärnsläpp.. Nej usch..
Imorgon KANSKE jag går till forum för att köpa en underdel till mig svarta bikini överdel men får se. <3
<33
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0