Hemma!!<3

Hejsan allesammans! :*
Vart en helt okej dag idag-
Eller njah egentligen borde jag ju vara sjukt nöjd slutade en kvart tidigare och det är fredag...
Imorse hade vi musik och då är det olika människor inom musik världen som man ska skriva om..?
Då är vi i grupper är med Ella, Kevin & Amanda H.
Vi skriver om någon gubbe som heter Sibelius, hahah! :) Fast han lever ju inte längre.....
Sen så gör vi en powerpoint och skriver text på data..
Men nätet är kass,,,,,
Så jag fick gå till en annan grupp, då är det en som kopplade in Iphonen typ i datan och betalar för det...
Men det vill inte jag göra, betala för att skriva om Sibelius, NEJ TACK!!
Så att jag sökte upp sebelius på den datorn och sedan fick jag fram det, tog min mobil och tog ett foto på skärmen sen gick jag till min grupp..
whhiipppsss så hade vi lite fakta.. :D Hehhe!
Men sedan kom våran musiklärare och då fick vi låna hans data... liiiiittteee enklare kanske???
Jah-
Men vi hann typ inte skriva nånting...--
Pga inget internet.
Så ingen hann typ skriva något.. aja det blev en kass musik lektion.. hoppas det går bättre nästa gång.. <3
Sedan var det, svenska. Och sedan bild..,
Lunch!
Och sista 45 minuterna SO, pratade lite om Drottning Kristina kollade på en liten film och sådär.
Ja det var min dag, kort skön men ändå inte på något vis.....
Idag är det hockey, tycker inte att det är speciellt roligt så vi kanske ska hyra någon film, hälldre det för min del! <3
Men ha det bra!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0