Lite frågor!! <3

Hejsan!! <333
Nu så har Nea ställt lite frågor här, som jag ska svara på.. :D
1. Vilken är din favorit färg i stallet? Emh, just nu är det nog Spader men jag vet massor av andra hästar i mitt stall som också är jätte bra. Jag gillar honom för att han är så fin och han känns helt enkelt bra! Hans ögon är sååå fina.. :D <33

2. Vad har den hästen för svagheter och starkheter? Hans svaghet är att han kan vara väldigt envis asså det händer ibland, egentligen tycker jag bara att det är bra, för då får man kämpa och det är roligt tycker jag. Han gillar inte heller när man spänner sadelgjorden kan blir rädd.
Hans starkheter är att han är väldigt framåt han vill galoppera trava och så. Inte som vissa hästar sega och så utan han är framåt och det gillar jag.

3.Vad är din dröm inom ridning? Oj, asså den frågan har jag inte riktigt funderat på. Asså mitt mål är ju att kunna bli riktigt bra.

4. Vad vill du bli när du är stor? Jag vill hur som helst hålla på med hästar. Sedan så vill jag kanske bli fotograf gillar att ta kort, kanske skådespelare eller något sånt med kamera.. :D Det är kul tycker jag.

5.Vilken är din favorit ras (häst)? Jah, det frågan är himmlans svår, älskar massor av hästraser.

6.Brukar du sjunga i duschen? Svaret på den frågan är ja, eller oftast hahah!! Jo men det gör jag faktiskt... :D

7. Om du fick en häst, vilken färg? Emh, säger i "vanliga" färger nu. Vissa vet ju inte.
Kanske svart eller mörk mörk brun eller vit. :D hehhe
8. Varför? Jo svart tycker jag är otroligt fint på hästar. Mörk mörkt brunt är också fint och vitt med. Ljust brunt är också fint. Okej, jag gillar typ alla sortes färger på hästar! <3 hahha

Tack så hemskt mkt Nea för frågorna jättesnällt av dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0