lyssnar på musik...

Heysan!! <333 :)
Just nu lyssnar jag på musik, skönt med fredag! <3
:) Ikväll ska vi se på någon film.. xD Kul...
Det är inte Let`s Dace ikväll för er som inte vet, Hockeyn bombaderar kanal 4...
Asså lite taskigt juh, dom har ju precis "öppnat" en ny kanan TV4x eller vad det heter...?
kan dom inte ha hockeyn där eller?
Det är bara min åsikt..
Det finns ju massor av tv4 sport kanaler, såå??
Men aja, "vanliga" TV4 är ju "kändast" bästa tiden är ju 20:00 och uppåt.. så, man förstår dom lite..
Sedan är väl matchen viktig för dem som är intresserade? Jag vet iaf inte..
Grejen är den att det är en till match nästa fredag.. så Let´s Dance blir på tordagen då med.. :P
Inte lika mysigt att sitta vid tv:n med familjen på en torsdag, föredrar hälldre fredagar om jag får välja, men det gör väl alla...-?
Men ha det bra!! <333
Kram
Men iaf, tycker ändå inte att Let´s Dace är så himmla skoj, visst lite men inte såååååååå.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0