Ridning 2ggr i veckan!! :P

Hej!
Denna vecka och nästa vecka kmr jag rids 2 ggr i veckan. Skoj!
Det är på fredag, ska fråga en god vän om vi kan åka tillsammans till ridningen för hon rider också på fredag, men vi får se.
Sedan ska jag ta igen nästa vecka också!! Ya, vad skojigt! :)
Sjukt fint väder.
Var ju i forum med Hanna och Amanda var jätte skoj.
Jag köpte en grej till min lillesyrra som fyller år om ett tag. :)
Snart är det middag!
Jätte skönt väder ute!

Imorgon grupp prov.. Kör på att göra mitt bästa såklart.
Många prov nu in i det sista, nästa vecka 2 prov.
Kör mitt bästa kommer plugga lite varje dag.. Känner mig inte alls säker ännu men tränar tränar och tränar.. Så vi får hoppas att det går bra!! :D <3

Hare bra!
Kram


Dagens outfit med mera!
Hade sjukt kul i forum, behövde denna dag! TACK! :-)

Converse har själv ett par röda, gillar färgen. Har också ett par vita.. :-) <3
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0