Ridningen!

Hej!<3
Ridningen var super asså verkligen super!
Jag fick lilla Isolde sötnosen... :DD
Vi hade hopplektion och det var jätte skojigt!!!
ÅH!! :D <333
Isolde skötte sig väldigt bra lite lite seg sådär men det gick bra.
En i min grupp trillade av så att nästa gång får vi tårta... xD YaaY!<3
Alltså man tycker ju synd om tjejen som trillade av men ändå är man glad att nästa gång efter lektionen så får vi tårta :-)

Idag så hade vi Sal till Natur (gympa typ) då hade vi friidrott det var rätt så skoj bara att jag fick skit ont i mitt knä...
XD
Ya, imorgon är det Onsdag och sedan ledigt torsdag- fredag naajjjss!

KRAMIS!!<333

Kommentarer
Postat av: My

bloglovin byte? (:

2012-05-15 @ 20:17:07
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0