Sommaren 2012! :P

Hejsan!
Sommaren 2012, jag vet det kommer bli en toppen sommar!^^
LOVE!<33
Har mycket planer, vad kan gå fel?
Ska jag berätta lite vad jag ska göra på sommaren 2012!? Kommer inte ta allt i ordning men iaf.  
Detta ska jag göra på sommaren 2012:
  • Jag kommer gå på ett ridläger, 5 dagar fullspäckade med hästar! wow! LÄNGTAR!! <33
  • Kommer att åka till Liseberg med mina snälla kusiner. :-)
  • Vara på landstället i 2 eller 3 veckor tror jag. <3 Asta ska med ofc.
  • Såklart vara med kompisar.
  • Kommer säkert åka till min moster som har hästar och rida. :P
  • BADA & SOLA!! <333
  • Åka till danmark med familjen, först skagen, sedan legoland + ett vattenland och köpenhamn. GUD vad roligt!!! Längtar såååå!!!!!!
  • Vara hemma!
  • Träffa släckten!!
  • Käka glass!^^
  • Ska lära Asta hoppa, satt hon blir jätte duktig!
  • Ha världens bästa sommar.
  • Jogga. Mitt dumma knä kommer jag skita i....
  • plocka blåbår, smultron, hallon på landstället.
  • Åka båt! Och kanske ring efter. :PP
  • Lyssna på underbar bra musik.
  • Kompisar som ska sova med mig i våran lekstuga.. <3 Najs!
  • Och det viktigaste: NJUTA!!

Ja det var lite grejer! Har säkert glömt något! <3 :P
Åh njuter av att bara skriva listan..  Kommer bli en super sommar. :D
Kommer verkligen njuta av livet! <3 Det är det viktigaste, glöm inte att NJUTA!!! <33
****** Älskar sommaren *******'


KRAM!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0